We use Google Translate to translate the texts on our website. We can not take responsibility for all translations being correct. In case of errors or if you need help, please contact us.

Välkommen till öppet hus på Viljaskolan Sollentuna!

Från och med 1 juli 2024 tar utbildningskoncernen Utbildia över som ny huvudman för Norra Strandskolan i Sollentuna och därmed fortsätta arbetet med att utveckla skolan som Viljaskolan Sollentuna. (mer information om övertagandet finns här)

Med anledning av detta vill vi, som ny huvudman för skolan, bjuda in dig som förälder och vårdnadshavare med barn i Sollentuna till våra öppet hus och drop-in-tider på skolan!

Öppet hus

Datum: 25 april och 22 maj
Tid: 17:00 – 19:00
Plats: Kärleksbackan 3 i Sollentuna (Norra Strandskolan)

Under öppet hus öppnar vi upp skolan för visning. På plats kommer såväl vår personal att finnas, som representanter från skolans nya huvudman. Vi bjuder in till rundvandring, samtal och möjlighet att ställa dina frågor om skolan. Öppet hus är ett bra tillfälle för dig att skaffa dig en uppfattning om vad Viljaskolan Sollentuna erbjuda dig och ditt barn.

Välkomna!

_________________________________________________

Drop-in

Datum: 18 april och 2 maj
Tid: 16:00 – 17:30
Plats: Kärleksbackan 3 i Sollentuna (Norra Strandskolan)

Vi kommer finnas på plats under eftermiddag och kväll utvalda torsdagar för att finnas tillgängliga för frågor och funderingar inför skolans byte av huvudman. Vi kommer att sitta centralt på skolan och hälsar alla nyfikna föräldrar och vårdnadshavare välkomna att besöka oss! Drop-in-tiderna är ett bra tillfälle för dig som inte har tid att besöka oss på öppet hus – eller som vill ta ett enskilt samtal med oss.

Välkomna!

Tillbaka till aktuellt