We use Google Translate to translate the texts on our website. We can not take responsibility for all translations being correct. In case of errors or if you need help, please contact us.

Jobba på Viljaskolan

Brinner du för att alla barn ska ha rätt till den bästa skolan?

Viljaskolan i Angered startade verksamheten 2021. Vi är idag cirka 50 anställda och räknar med att behöva rekrytera många fler medarbetare under de kommande åren. Vi har stort fokus på samarbete med elevernas familjer och närsamhället kring skolan för att skapa de bästa förutsättningarna för att alla elever ska nå målen.

Vi söker timvikarier

Är du lärare eller lärarstudent? Som timvikarie hos oss är du med och skapar förutsättningar för att alla elever ska få lära sig, utvecklas och ha roligt under sin dag i skolan. I ditt uppdrag som timvikarie ersätter du ordinarie personal vid frånvaro, planeringstid och kompetensutveckling. Är du intresserad av att jobba hos oss så maila oss på adressen info@viljaskolan.se.

Lediga tjänster

Här har du möjlighet att anmäla ditt intresse genom att göra en så kallad ”spontanansökan”.

Efter att din spontanansökan registrerats hamnar den i vår sökandebank, som vi använder när vi söker efter kandidater till lediga tjänster.

Till spontanansökan