Viljaskolan logo

Träffa rektor och vd i skolans lokaler på Spadegatan

Varje tisdag i mars kommer vi att finnas på plats i skolans lokaler på Spadegatan 3 för att ta emot dig som vill träffa oss. Du kanske har frågor eller bara vill se var skolan kommer att finnas. Vi träffar gärna dig som redan anmält ditt barn till Viljaskolan men också dig som är bara är nyfiken och vill veta mer om oss.

Bara bokade besök

På grund av pandemin tar vi bara emot bokade besök med max 1 familj åt gången. Vi är noga med att följa Folkhälsomyndighetens råd och kommer att hålla avstånd och erbjuda munskydd. Vill du hellre vill ha ett digitalt möte eller prata med oss på telefon så ordnar vi det.

Du bokar ditt besök genom att maila oss på adressen info@viljaskolan.se. Skriv vilken onsdag i februari som du vill träffa oss och vilken tid som passar dig. Vi återkommer med en bekräftelse på att du är inbokad. Du kan också ringa oss och boka ditt besök på telefonnummer 0738-07 62 77.

Har du vänner eller bekanta som är nyfikna på Viljaskolan får du gärna tipsa dem om att boka ett besök.

Varmt välkommen till Viljaskolan!

Patrik Nystedt

Patrick Gladh